jump to navigation

Scharrel juli 19, 2017

Posted by marijsloothaak in Uncategorized.
trackback

worst31Soms zijn er van die kleine dingen waar ik zó gelukkig van word. De tranen sprongen in mijn ogen toen ik ze zag bij Albert Heijn: scharrel cocktailworstjes.

Ahhhhh! Wat lief! Scharrel cocktailworstjes! Bestaat er iets dat méér tot de verbeelding spreekt? Ik ging meteen fantaseren. Hoe zouden ze scharrelen, die cocktailworstjes? Lekker met hun neus in de modder? Of met hun kontjes in de wei? Wat voor geluid zouden ze maken, die scharrel cocktailworstjes? Een beetje knorren? Snuffelen? Misschien laten ze wel kleine boertjes. Of fluisteren ze stilletjes in de nacht…
Ik heb meteen tien blikjes geadopteerd. Zó schattig! Ik heb ze op mijn nachtkastje gezet. En als ik een beetje verdrietig ben, dan aai ik ze. Mijn scharrel cocktailworstjes.

http://www.marijsloothaak.nl

Wil je mijn blog automatisch in je mailbox? Leuk! Klik rechts op: subscribe.

Reacties»

No comments yet — be the first.

Geef een reactie

